Herenmode

Long sleeve tops

Toch is de opkomst van de herenmode niet alleen te danken aan een sociaal aanvaardbare houding tegenover herenmode en is hun rol in de maleucker niet gewoon een cockney squirt van een kerel die er goed uit wil zien voor de dames. Ja, het is waar dat de meeste mannen zullen bevestigen dat zij zorgvuldig aandacht besteden aan hoe zij eruit zien, maar voor het overgrote deel dat niet de verkeerde soort aandacht wil trekken of gewoon geen tijd heeft, is de herenmodemarkt niet zomaar een doorgang. Het is een constructie waarin de wensen van de man op de proef worden gesteld de herenmode-industrie is in absolute termen nog nooit zo rijk geweest. Het merendeel van de herenmodemerken is uitverkocht en de promo’s en reclameborden zijn geboetseerd tot modellen die het publiek slechts een overlevering bieden van knappe acteurs en sexy soapacteurs. Het glamoureuze produkt wordt glamoureus gemaakt door de personen die het maken.

Reclame mag dan verantwoordelijk zijn voor het creƫren van een beeld van het sexy glamourous model, maar in een tijdperk waarin mannen het gevoel hebben dat zij moeten concurreren om aantrekkelijk te zijn voor hun medemensen, is het appelleren aan het oerinstinct even belangrijk als het ooit geweest is. In deze maatschappij is iedereen op zoek naar een kortere weg naar sociale goedkeuring en de daarmee gepaard gaande toename van het zelfvertrouwen. Dit is een van de redenen waarom de accessoire-industrie voor mannen hoogtij viert. De fundamentele koop die de industrie drijft is simpel: mannen willen hun spullen flashen om acceptatie te krijgen van de chicks.

Uiteraard is dit volkomen redelijk.

Wanneer je eindelijk bent aangekomen op het terrein van de mannenmode

Je verlaat je huis en wordt gebombardeerd met blikken die zeggen — “Hier zoekt een man om te kopen.”

Maar je maakt een goede start.

Je bent er al in geslaagd een pasje te bemachtigen voor de exclusieve club.

“Hier is op zoek naar een man om te kopen.”

Wat volgt… “Hier zoekt een man om te kopen.”

Natuurlijk, je gaat niet door.

De verkopers zijn te druk met andere dingen aan te wijzen.

Ze hebben geen idee wat werkt en wat niet.

Je krijgt een shopping spree, een betraande momhesis en een sporran van gegarandeerde grote besparingen.

Je geeft je Jon Atwood-hoodrat en vredige gemoedstoestand over aan wat de hippe winkels die week hebben klaargemaakt.

En je staat in de rij met alle moeders en hun geschreeuw, armvol oorclips en hun klaterende wijnglazen.

Wie van jullie het ook is, vergis je niet: kleren zijn belangrijk.

Waar je ook woont en wat je economische status ook is, kleding is een belangrijk onderdeel van onze cultuur. Winkelen is een kunst die even oud is als onze liefde voor muziek en kunst. Er is een eenvoudige methode om geweldige kleren te kopen en het begint met garderobe rotatie.

De meeste mensen zijn zoals jij. Ik laat me niet uitkopen. Ik volg de mode niet en koop geen nieuwe kleren. Het resultaat is dat ik draag wat ik heb en niet een nieuwe trendy outfit. Kleren vervagen, maar nieuwe aankopen niet.

Dat betekent niet dat ik trendy mode niet als een zegen beschouw. Het betekent dat ik de juiste muziek/cologne kies, goed rondkijk en kleding kies die uitdrukt wie ik ben.

Het is begrijpelijk dat kledingbudgetten krap zijn. Maar de tijd om de uitgaven te herprioriteren is jaren geleden.

Ik ben gewoon nooit van het soort geweest dat “je garderobe laat draaien tot hij uit elkaar valt”. Ik hoef niets te kopen om een complete kast te hebben. Ik hoef ook niets vers te kopen. Wat heeft de combinatie van “populaire” en “niet-zo-populaire” mode te maken met prijzen?

Het antwoord is simpel. Als je vijf jaar lang broeken maat 12 hebt gedragen die drie maten te klein zijn, is het tijd om die garderobe in te perken en het opnieuw te proberen. Tenzij je een peuter hebt die de juiste maat heeft, wil je de volwassen garderobe van je kind niet vervangen door een flanellen pyjama.

Dat wil niet zeggen dat ik niet van trendy mode hou. Het wil niet zeggen dat ik niet van sommige dingen hou. Ik koop wat er goed uitziet en wat goed voelt voor mij. Toch betekent de huidige populariteit van sommige designerlabels niet dat ze niet betaalbaar kunnen zijn.

Het zijn mensen zoals u die om 6 uur ‘s morgens opstaan en besluiten een uur te besteden aan het uitzoeken van de juiste outfit voor naar het werk of naar een afspraak met een vriend. Als die tijd niet waardevol voor je is, moet je je prioriteiten heroverwegen.

Voordat u naar de winkel gaat, moet u bedenken wat er onder die jasjes of jassen zit. Als je een beetje laagjes nodig hebt, kan een meer ingetogen topje het beste gaan. Als dit de laagjes zijn die u nodig hebt, overweeg dan een paar strapless of strappy topjes die verschillende texturen, kleuren en mogelijkheden voor meervoudig gebruik bieden.